22 martie 2012

Buchetul miresei din cale...

    In ultima perioada am avut multe discutii cu viitoarele miresici, referitoare la cum sa fie ales buchetul de mireasa, lumanarile, marturiile, corcardele, verighetele... M-am gandit bine si am zis STOP! Trebuie sa le ajut! ca si replica celebra "daca nu eu, atunci cine?" :) Am cautat si analizat foarte multe variante iar intr-un final m-am decis sa va propun ceea ce se "poarta" in 2012: 
  
    Simbol al elegantei si a stilului, calele sunt cunocute ca fiind " flori regale".


   
     Desi este cunoscuta mai mult in varianta alba, aceasta floare este din ce in ce mai cautata in variantele colorate.
    Cala infloreste in lunile de vara, simbolizand frumusetea si grandoarea ceea ce o face a fi perfecta pentru un buchet de flori fresh si in acelasi timp elegant.


   Am sa va descriu pe scurt semnificatia catorva culori:
- cala neagra : frumusete magnifica
- cala purpurie : gingasie
- cala alba sau crem : puritate
- cala galben - portocaliu : mandrie
  
  Putem realiza o multime de variante, de modele ingenioase, chic si elegante pentru o nunta sau oricare alt eveniment important din viata voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu